V oblasti systémovej certifikácie spoločnosť GOHR, s.r.o. Veľký Šariš má vybudovaný a udržiavaný systém manažérstva kvality – SMK. SMK má spoločnosť GOHR, s.r.o. certifikovaný od roku 2007. V súčasnosti certifikáciu SMK podľa normy STN EN ISO 9001:2016 zabezpečuje v spolupráci s certifikačnou spoločnosťou TÜV SÜD Slovakia s.r.o. Bratislava.
Predmetom certifikácie je:
- výroba ťažkých oceľových konštrukcií vrátane konštrukcií pre oblasť inžinierskych a vodohospodárskych stavieb
- výroba a oprava technických zariadení tlakových
Oblasť platnosti SMK v organizácii:
- pre oblasť podnikania spoločnosti GOHR, s.r.o. – pozri predmet certifikácie,
- na činnosť, ktorá je predmetom certifikácie a na ktorej sa podieľajú všetci zamestnanci organizácie,
- pre procesy – zverejnené v Mape procesov,
- pre produkty – zákazky, pre lokality – administratívne a výrobné priestory,
- pre miesta výkonu práce.
Zámerom organizácie je trvalo uplatňovať vybudovaný SMK na štandardnej svetovej úrovni v súlade s požiadavkami normy STN EN ISO 9001.
Záväzok manažmentu
Vedenie, ktoré je tvorené konateľom a spolumajiteľmi spoločnosti, poskytuje dôkazy o svojej osobnej angažovanosti a aktivite k rozvíjaniu a uplatňovaniu SMK a k neustálemu zlepšovaniu jeho efektivity:
- zverejňovaním vo vnútri organizácie, že je dôležité plniť požiadavky zákazníka, rovnako ako právne požiadavky a požiadavky predpisov,
- stanovením integrovanej politiky a zaistením jej akceptovateľnosti tým, že sú stanovené ciele kvality, ktoré sú integrované v cieľoch integrovaného manažérskeho systému,
- vykonávaním preskúmania manažmentom,
- zaisťovaním dostupnosti zdrojov potrebných k efektívnemu fungovaniu a zlepšovaniu SMK.
Vrcholové vedenie sa zaväzuje podporovať stanovenú integrovanú politiku a ciele integrovaného manažérskeho systému.
Zameranie sa na zákazníka
a) Vedenie si je vedomé, že je závislé na svojich zákazníkoch, a preto sa snaží plne porozumieť ich súčasným i budúcim potrebám a venovať im dlhodobú starostlivosť;
b) Vedenie zaisťuje, aby boli stanovené požiadavky zákazníka a aby boli plnené s cieľom zvyšovať jeho spokojnosť.